سایه های نور و....

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

سرآغاز

جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۱ ب.ظ

امروز برای من روز موعوده...روزی که به خودم وعده داده بودم...

امروز روزیه که میلرزد دلم،دستم...گویی در جهان دیگری هستم...

امروز همون حس خوشیه واسم که شبهای تولد برای هم آرزو میکنیم،،شاید امروز دعای برآورده شده ای در شب تولد....سالگی ام باشد.

امروز حس لحظات قبل از تحویل سال،حس صبح های اول فروردین،حس تاریخهای خوش را دارم...

امروز درهای روحم و زوایای ذهنم را به روی جهان مرموز روبه رو گشودم تا به استقبال شماهایی بیایم که برای دیدار از دنیای درون من آمده اید...

شما تنها سرزده های بی دعوتی هستید که شادی آفرینند😊

سلاام...من سایه هستم...اینجا از تاریک،روشنهایم مینویسم...

از زندگی ام،احوالم،روزهاو شبهایم....اندازه ی شجاعتم بی نقاب و پرده...باشد که شجاعتم در پیشگاه شما روز به روز بیشتر شود...

خوش آمدید...خوش قدم باشید...خوش خبر....

(پاییز جان هر سال آمدنت بر من میریزد

و زیر آوار نورسیده ات،کهنه ها جان نمی گیرند،

خاطرات خاطره میمانند و من چشم به راه...

رسیدنت به خیر...خوش قدم باشی...خوش خبر...

خبر از تکرار تاریخهای شیرین بده...)

                                                          خودم 😃

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۳
سایه نوری

نظرات  (۵)

سلام جان ِ دل
بالاخره فرصت شد و اومدم آرشیو رو از اول بخونم و باهات همراه شم 😍
چه انرژی قشنگی داره اینجا، به خصوص کلماتت 😊
پاسخ:
سلام هدیه جان...
خوش اومدی،،ممنون که اومدی..ممنون که میخونی..
مرسییییی جانم..
موفق باشی،منتظر پست بعدی...
پاسخ:
ممنونم...
 مرسی که میخونید...
خوش اومدی...موفق باشی...
۱۳ مهر ۹۷ ، ۲۳:۱۶ امیر حسین

سلام دوست گرامی

وبلاگ خوبی دارید

امیدوارم همیشه موفق باشید

به وبلاگ من هم سر بزنید

کسب درامد خوب با اپلیکیشن

بدون نیاز به سرمایه اولیه

اگه تبادل هم انجام میدید حتما بهم خبر بدین

خوشحال میشم همکاری داشته باشیم

http://c7030.blog.ir/
پاسخ:
سلام ممنونم...
موفق باشی :)
پاسخ:
ممنونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">