سایه های نور و....

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

پاییز نو و نارنجی

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۰۵:۰۶ ب.ظ

خودمو واسه یه پاییز نو و نرم و نارنجی آماده کنم..

چونکه آمادگی، همیشه باید یه جایی اون قبلها، شروع شده باشه!!!

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۴

نظرات  (۱۸)

۲۶ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۲۸ غریبه آشنا A

سلام عزیزم چه پستی 👌روحیمو ورزشکاری کرد حسابی...جو شاعرانه شد اصلا 😄

پاییز خوبه....یعنی هر فصلی خوبیای خودشو داره...ولی واسه منم از بهار شروع میشه 😜😅

پاسخ:
سلااام.. چه خوب.. 
ورزشکاری و شاعرانه ی همزمان😊 به به... 
من بهارم دوست دارم اما پاییز هر سال،، حسهای عجیبی داره واسم.. 

البته

من خودم از ااونایی ام که بارون که بیاد سریع تو خیابون راه میرم!

برگای خشک نارنجی پاییزی هم زیر بارون پاییز بازم نرم میشن.
:)
با یه نگاه نو تونستم نرمی اش هم ببنیم D:

پاسخ:
و چه  نگاه نو شاعرانه ای.. ما به شعر محتاجیم .. 
👏👏👏

هوم
پاییز و خرد شدن برگ های نارنجی زیر پا

نرم نیست که
:)

پاسخ:
من این روزهاا مشغول تضادم؛ مشغول اصالت زندگی و دنیا و آدمها و خودم ..
و مشغول اصالت فصل ها حتی... 
هیچ خرد و له شدنی نیست که توش نرمی و لطافت نباشه؛ با هزار تا نگاه نو میشه از نو دیدش.. 
حتی شاید پاهامون رو برگهای خشکه و گوشمون از خش خش پر اما لحظه مون نرم و روان و رها میگذره.. 
نظرتون چیه؟ 

 پاییز امسال دو روز در هفته دو ساعت  صبح ها هومان باید بره مدرسه تو خیابون بالایی باغ ارم 

نظرت چیه تو اون فاصله من برم ارم پاییز شیراز رو تماشا کنم ؟

 

پاسخ:
منو که میشناسی... 
نظرم چیه نسییییم؟؟ 
معرکه ستت بابااا جانن.. محشرههه.. 
دنیا رو بذاری پشت سرت و پاییز شیراز رو ببلعی و توش تمام بشی و دوباره شروع.. واااییی .. توصیفش کن تو پستهات واسم اگه دوست داشتی لطفا.. 

راستش من هیچ وقت یا هیچ نگاه خاصی به فصول رابع گونه نگاه نکردم ولی عاشق صدای خش خش برگ هام که زیر پام لهشون می کنم بارها شده که راهم رو جوری انتخاب می کنم که حتی تک برگ های خوش شده روی کف پوش پیاده روها هم از سیطره کف کفش هام جا نیفتن و من به بی رحمانه ترین شیوه ممکن لذت کاملی از شنیدن این صدای شکستن می برم ولی بازم هنوز هیچ نگاه عاشقانه ای به این فصل زرد صفت ندارم.

پاسخ:
به هرحال همین نگاه بی رحمانه هم وقتی به خودمون و دیگری و طبیعت آسیبی نمی رسونه و دنبالش لذته، لطف و حس خودش رو داره... بالاخره که این برگهای خشک خزان زده ی خش خشی رو تو فصلهای دیگه نمیشه یابید 😊

عاشق پاییزم... فصل منه!... گاهی از اواخر بهار دارم دل دل می کنم تا کی بیاد! ایشالا پاییز خوبی باشه.

پاسخ:
آخ.. آخ.. منم عااشق پاییزم..
اما از اواخر بهاار 😂 
نه دیگه من از شهریور انتظارم شروع میشه 😊
همچنین شمااا... 

سلام سایه

دو تا پست آخرت رو الان دیدم

پاییز هم برای خودش حال و هوایی داره

هرچند امسال با این ویروس نمیشه هم مثل قبل از پاییز رنگارنگ لذت برد و رها بود

ولی به هرحال داره میاد و خوبه که ما آماده باشیم

بیشتر از همه ذوق اینو دارم که زندگیم با کولر عجین نیست دیگه و هوایی معتدل در انتظارمونه

پاییزت زیبا، معتدل و رنگارنگ 

 

پاسخ:
مرسیی که میخونی ... 
ممنونم... پاییز معتدل، به به... 
😊😊

فصل از نو عاشق شدن،

با درختهای رنگاوارنگ،

با غروبهای که یهو میبینی امروز هم تموم شد، 

روزهایی که بو خاطره میدهند...

مرسی که یادم انداختی داره میاد

پاسخ:
عجب کامنت زیبایی..
شما هم ممنون که با کامنتتون دلمون رو واسه زودتر رسیدن پاییز آب کردید😊

من عاشق پاییز رنگارنگم

فقط از مسئولا خواهشمندم اگه میشه روزهاشو طولانی تر بکنن حیف نیست فصل به این خوبی ساعت پنج و نیم، شیش هوا تاریک بشه!

ساعتهارو هم که میکشن عقب دیگه بدتر

پاسخ:
منم عااشق پاییزم.. غلغله ای میفته تو دلم قبل اومدنش اصلا.. 
شبهای بلندش رو هم دوست داررم من. به هرحال، هیچ عشقیم هیچ وقت کامل نیست دیگه ! 
حامد خان این دیگه از مسئولا برنمیاد.. بذارید برسند به کارایی که ازشون برمیاد.. !! 😁

اینجایی که من هستم پاییزش بوی نم درختهای کاج رو داره و اگه صبح باشه و بوی چمن تازه هرس شده هم اضافه بشه محشریه واسه خودش.

پاسخ:
اینجایی که تو هستی که خود آمادگی و باروریه برای رویش و زایش و خلق😊😊
توصیفش کن تو پستات گیسو،، بذار با کلماتت بوی نم درختهای کاج ترکیب شده با بوی چمن تازه هرس شده بهمون برسه... 

نه متاسفانه کولر زدم در اتاقمم بستم اینقد یخ شده پتو دور خود میپیچم و به کارام می رسم😂

پاسخ:
من عاشق اینم که کولر بزنم، یخ ببنده اتاق، بستنی هم خورده باشم و بخزم زیر پتوم و بخوابم یا به کارهام برسم.. 
عیشت مدااام 😇😊

من بوشهر😂

الانم دمای هوا 41 درجست😂

مثلا عصره/:

 

پاسخ:
جنوب عجیب و پر رمز و راز... 
 پارچ موهیتو کنار دستت هست ؟ 😅😅
۲۴ شهریور ۹۹ ، ۱۸:۲۲ apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌

باید خودمون رو برای سه ماه جمعه های متداول آماده کنیم.

پاسخ:
واسه روزهای دیگه که آماده باشیم، جمعه ها خودشون درست میشن ...
شاید البته 🤔

ماهم پاییز نداریم :)

ولی پاییزمون تابستون نیست ، مثل بهار شماست

همه جا سبز سبز میشه :)))

ولی‌خب هر گلی بوی خودشو میده :)

پاییزتون سرشار از حس خوب:))

پاسخ:
پس خوش به حال روزگارتون 😊😊
به به ... شما کجایید ؟ 
مرسییی فائزه ی خوش ذوق.. 
۲۴ شهریور ۹۹ ، ۱۸:۱۶ مترسک ‌‌‌‌‌

چه جملهٔ طلایی بود این «جایی اون قبل‌ها» ، یادم می‌مونه همیشه :)

پاسخ:
تجربه بهم ثابت کرده اگه از قبل آماده باشم، پیش روی نرم و زیبایی خواهم داشت اما خب یادم میره راستش.. !! این بار سفت چسبیدمش 😊

چه لطیف😍😍

پاسخ:
😊لطیفه اما باید پیش رفت.... 

ما که اینجا پاییز نداریم هر 4 فصلمون تابستونه/:

پاسخ:
پس باید بری واسه تابستون بعدی 😐
تو کجایی مگه سپیده؟ 

پاییز نرم و نارنجی🍂🍁🍂

 

چه جالب...

آمادگی قبلتر.

 

پاییز نو🍁

 

چه حس خوبی داشت💛🧡💛

پاسخ:
😇😊🥰

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">