سایه های نور و....

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

آسیب پذیر و قوی و اشکان و حیران

جمعه, ۲۶ آذر ۱۴۰۰، ۰۵:۲۲ ب.ظ

Nomadland.2020،، تو،، خود خود منی...

از اینکه یه چیزی اینقدر منه،، هم خندانم و هم گریان..

حالا که خیلی ساله در ورودی اطلاعات رو بستم و تو مینیمال ترین حال ورودی، درحال بارش و خلق از هر مدل هستم،، با نشونه ی، اینو دیدی.. تو اینی.. ببینش، تو اینی..خودشیااا.. که از هرکجا رسید، تو یک عصر جمعه ی شگفت انگیز که کلمه از قلبم و خلق از دستانم و شعر از شورم و اشتیاق از رنجم می چکید،، دیدمش و خودم رو از بیرون نگاه کردم..

و وقتی نگاهم با نگاهش تلاقی کرد، خیسی چشماش برق زد و گفت تو اینی سایه.. پس وحشیانه بتاز!!! و من نور و سایه ی همزمان را وحشیانه و ناشیانه و دیوانه وار و تنها،، خواهم تاخت.. و زمین و کسانم را خواهم ساخت!!!

 

آن های و هوی و نعره ی مستانم آرزوست... 

.... 

از کان و از مکان پی ارکانم آرزوست... .

... 

 

وآن لطف های زخمه ی رحمانم آرزوست... 

... 

 

یک دست جام باده و یک دست زلف یار

رقصی چنین میانه ی میدانم آرزوست

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۲۶
سایه نوری

نظرات  (۲)

بتاز....

پاسخ:
آلا... 💜

سلام سایه جان

خوبی؟

چند وقت بود نیومده بودم وبلاگت

پاسخ:
سلام سارینا جانم ممنونم تو خوبی؟
آره هزار ساااال نبودم... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">