سایه های نور و....

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

سر شوریده ی بی مو!!!!

چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۳۵ ب.ظ

هرروز سرگردانیِ تازه، در پی اش دردِ تازه، همراهش غمِ غوغایی، تهش غمِ آرام... و بعد راهِ تازه. 

هرروز از نو، گیج و مبهوت و گمگشته... 

و هرروز از نو پیدا شده، با نگاهی که تازه تره.. نگاهی که اشتیاق و حرکت ازش میباره.. 

و در هر ابهام و گمی، تنها امروز رو،، اندازه ی خودم عمیق، به ته میرسونم. و در هر امروز، تنها این لحظه رو، اندازه ی خودم عمیق، به ته می‌رسونم. در حالیکه از ته، هیچی نمی دونم اما با خودم روشنم! 

و دیوانگی، چاشنی هرروزه.. 

و حواسم به خودم و انرژی هام باشه که اسراف نشه جایی که نباید.. 

و حواسم به دردهام باشه که حرومشون نکنم جایی که پوچه! 

و خودم.. و خودم.. و خودم.. چقدر این خود وقتی بدون اعتبارهایِ توهمی و بزرگ کردن هایِ مضحک درک میشه، بزرگه!! اینم از اون تضادهای  شگفت آوره.. 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۰۳
سایه نوری

نظرات  (۱)

... جایی که نباید پوچ بشه! 

عالی بود

پاسخ:
 خیلی مهمه خیلییی.. چونکه در رگِ رنجها، خونِ حیات جاریه.. اگر پوچ نشن
🙏🌿🙏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">