سایه های نور و....

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

قاب دلخواه خانه من

جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۰۵ ب.ظ

 

 

 

 اینکه چرا این عکس شد قاب دلخواه من، راستش واسه خودمم عجیبه. آخه اینجا اتاق گذشته هامه که حالا دیگه شده اتاق برادر کوچیکه!

 

 هرچند نه دیگه اثری از تخت پرنسسیم هست و نه از عسلی کنارش با خودکارها و دفترها و سررسیدهای روش، اما این نقطه از خونه ی پدری، هنوز واسم الهام بخش و شگفت انگیزه..

 

این شد قاب دلخواه من برای (چالش وبلاگ بلاگردون) که نمیدونم اصلا چه جوری ازش سر در آوردم! چون تو پست های قبلی گفتم که خونه ی خودم نیستم...

 

اما از اونجایی که وقتی میفتی دنبال لحظه و جریان و سرخوشی های آنی، لحظه و جریان هم میفته دنبالت، این قاب منه، شبیه ترین قاب به حس و حالِ این لحظه م:

هول هولی و دقیقه نودی(چون روز آخر چالشهwink) اما آروم.. مشغول تضادها و نگاه های نو.. درگیر همین چیزهایی که هست و ساختن باهاشون...

 

آره این قاب شبیه ترین چیز به این لحظه مه وقتی نوشتن از گذشته ها و قصه م، همه ش تو سرم میچرخه...

 

هرکس اینجا رو دید و دوست داشت قابش رو باهامون شریک بشه تا کیف کنیم با همangel

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۷
سایه نوری

نظرات  (۷)

چرا اسم وبلاگتون منو یاد آهنگ دوست دارم زندگی رو اون قسمت " ابرهای دور و ... " و میندازه @-@ !!!

 

+ مرسی ؟ من ترجیح میدم از ممنونم استفاده کنم ! =]

پاسخ:
نمیدونم؛ شاید چون هرچیزی هرکدوممون رو یاد یه چیزی میندازه😊
من خیلی درگیرش نیستم؛ هربار یکیش 😊 اما خب ترجیح هامون هم منحصر به فرده دیگه .. 

چه قشنگ  =]

پاسخ:
مرسی 😊

خدای من چطور تونستی همچین قاب خفنی رو واگذار کنی آخه؟:)

پاسخ:
سخت بود...
کار دنیا بود.. گمونم اون موقع داشت رها کردن به موقع و وابسته ی هیچ چیز و هیچکس نبودن رو یادم میداد.. اما خب لعنتی با چیزای سختی یاد میداد 😊😉

قاب و اتاق خوشگلیه
واقعا

پاسخ:
ممنون 😊
۰۷ شهریور ۹۹ ، ۱۹:۳۲ بلاگر کبیر ^_^

:)

پاسخ:
😊😊

چه اتاق دنج و جمع و جوریه:)

من زیاد خواب نمیبینم ولی هر وقت خواب میبینم محله و خونه قدیمیمون و اتاقم که وجب به وجبش پر از لحظه های خوش اونروزها بود رو میبینم

پاسخ:
من به انرژیهای خاص این اتاقه ایمان دارم؛ هرکس میره توش بیرون نمیاد ازش 😂
وااااای به اتاقهای قدیمی خونه های قدیمی محله های قدیمی که درد و لذت و رشد و سرخوشی و غم و شادی و... ما رو تا همیشه ضبط کردند.. 

همین الان این قاب مورد علاقه منم شد😐😂

از بس که قشنگه

واقعا عاشقش شدم خیلی حس خوبی بهم داد این عکس

پاسخ:
😂😊
خوشحالم که حس خوبی گرفتی😊😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">