سایه های نور و....

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

ادامه دهنده م اما گیج نیستم!

يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۰۳:۴۵ ب.ظ

درد می کشم اما آماده م برای شفا... 

 

دستهام رو به کار میگیرم و میذارمشون دو طرف قلبم. فشار میارم و آماده م برای ظرفیت سازی... 

 

اضطراب، هراس، پریشانی ها رو که کلی و مبهم هستند، ریز و جزئی میکنم. کدام اتفاق که در حال انکارش هستی، راه انداز بیقراری و هراس تو هست؟ مثالت چیه؟ یادآور چی هست واسه ت... چطور هر چیز اون بیرون رو میتونی بیاری در درونت؟! و درونت، بپزیش و صبوری کنی که جا بیفته؟! 

 

تصویرهایی که از خودت ساختی... که از والدینت میان. از جامعه میاد...از یادگیری های قبلیت میان.. از خودت، خود سخت گیر تاییدطلبت میان... و حتی اونقدر باهات یکی شدن که نمی بینشون،،، یا از هر چیز دیگه میان که باید با خودت روراست با‌شی تا بینمشون به چه دردی میخورن؟!؟ اما آماده م برای شکستن و به چالش کشیدن خود. آماده م برای اعتبارزدایی از خود؟! چونکه واقع بینانه مگه چه کیفیتی بهم اضافه کردند؟! 

 

اگر احساساتم رو گم کردم و به جاش مضطرب میشم یا به جاش احساسی متضاد و تصویری بدجنس تر و خشن تر از چیزی که هستم رو به دنیا ارائه میدم، چرا... و اما آماده م برای رفتن اون زیرها و شکستن تصویرها و انداختن ماسک ها و رفع چهره ی سنگی.. آماده برای خط و خم انداختن بر چهره و چشم ها و.دهان ... 

 

بدنم گاه منفبضه اما در حال تمرین هستم برای شناختن بالا و پایین شدن هاش و دسترسی به احساسم در لحظه... 

 

گیج نیستم... چون در واقعیت، در بدنم و با احساس این لحظه می مانم. رفتارهام رو سازگار با لحظه و هیجانم پیش می برم. مسلط و مشتاق و در مسیر هستم... رویاباف و سرکوب کننده نیستم. سخته اما گیج نیستم... روشن کننده ی کلیات، ابهام ها و اضطراب ها هستم... 

 

کجا با زندگی در دروغی که ساختم، راحت ترم؟! 

 

فشار آورنده به خود و به چالش کشنده ی خود در مسیری جدید همراه با شکستن تصویرها هستم... 

 

در حال من شدن و واقعی تر شدن هستم که قبلی هاش

توهمی بیش نبوده! تصویری بیش نبوده! 

 

تصمیم گیرنده و ادامه دهنده و دوام آورنده هستم اما آماده ی رهایی و آغاز از صفر هم هستم! 

 

بهم گفت تا حالا اسم زندگیت چیه؟ گفتم مثل دود.. 

گفت با چه ویژگی خودت رو میشناسی؟ گفتم ادامه دهنده هستم...

ادامه دهنده نه فقط در امید که با ناامیدی.. نه فقط در آرامش که در خشم... نه فقط با ماندن که با رفتن. نه فقط با دویدن که گاه با آهستگی.. نه فقط با ادامه که گاه با نشستن و ارزیابی... 

 

در حال عبور و رفتن و گذر و ماندن و نشستن و.... ، ادامه دهنده هستم. 

 

جوری سرم شلوغه و کار دارم و برنامه م سنگینه که وحشت میکنم :) جمعه تمیزکاری کردم و غذا و دسر آماده کردم و خیلی کار دیگه... دیروز کلاس بودم. امروز برنامه م سنگینه. فردا کلاس دارم. جمعه کلاس دارم. روزهای سخت و پرکار و پراسترسی پیش رو دارم اما گیج نیستم :) 

​​​​

 

​​​​​​

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۲۵
سایه نوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">