سایه های نور و....

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

تقدیم به تو که آغاز و ادامه و پایانی...

شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۷ ب.ظ

امروز استاد درس میداد و من تو هوای تو نفس می کشیدم..

استاد تاکید میکرد تمرکز کنیم و من روی هر تار موت متمرکز میشدم..

استاد از واریانس و انحراف معیار میگفت و من میانگین خوبی هاتو بی نهایت در می آوردم ...

امروز استاد آمار درس میداد و دخترک درسخوان و همیشه حواس جمع کلاس ها، درس عشق رو از نو میگرفت..

امروز استاد از نو مسایل رو توضیح داد و من از نو عاشق شدم..

امروز دخترک قصه هرچند دیر فهمید که لازم نیست همیشه بیست و شاگرد اول کلاس باشه،، اما فهمید گاهی فقط باید عشق باشه.. 

امروز استاد، آمار درس داد.. دخترک قصه عاشقی کرد و عاشقی آموخت.. حتی بعد دید آمار رو هم به خوبی همیشه یاد گرفته!! این معجزه ی عشق بود..

امروز دخترک قصه رها شد.. دوباره رها شد.. خشک شد و دوباره رویید..

امروز دخترک قصه باز هم از چهارچوب ها.. قاعده ها و ذهن بیرون زد و قلب شد و روان شد و ابر بود و آسمان شد.. آسیبی نزد و آسیبی نخورد و ادامه داد!

امروز دخترک قصه جهانی دیگر ساخت.. آرام و دور و هنوز خاکستری.. 

دخترک قصه هرچند اول راهه اما تازه فهمیده خاکستری زیباترین رنگ دنیاست؛ همه چیزو با هم داره و اصیله.. 

اصالت، این روزها داره درس عاشقی و بیخیالی به دخترک قصه میده .. 

و دخترک قصه امروز دوباره متولد شد با عشق، به رنگ خاکستری عشق!!

دخترک قصه همون سایه بود اما سپید نبود؛ خاکستری بود و بس... 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۳
سایه نوری

نظرات  (۲)

😐🙏

پاسخ:
😊

هموطن من سلام وقت تون بخیر 

به منظور حمایت از تولید و کارگر ایرانی یک نظرسنجی در وبلاگ دنیای یک انسان چپ دست قرار دادیم تا برندهای موفق ایرانی با کمک همدیگر شناسایی بشن 

در صورت تمایل به شرکت در بخش نظرات پست نظرسنجی تجربیاتتون رو با من و دیگران به اشتراک بگذارید 

شاد و پیروز باشید🌹🌹🌹

 

پاسخ:
💐💐

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">