سایه های نور و....

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

خنده های نفس گیر

چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۲:۳۸ ق.ظ

من بدون کلمه و قصه و شعر  میخشکم.. 

و زندگی برایم کلمه و قصه و شعر میبارد... 

ابزار نوشتنم، زندگیست؛ همان طنز تلخی که از تک تک حروفش شعر میشورد... 

خوب که فکر میکنم این روزهای اخیر کار زیادی نکرده ام..

فقط زیاد خندیده ام و زیادتر کلمه بافته ام ... 

خنده های بلند بلندم و دفتر صدبرگ تمام شده ی روبه رویم به من میگویند: زندگی همین است؛ طنز تلخی بیش نیست.. تو فقط بخند که تا خنده ها بلند میشوند و دفترها تمام، هرچه هست کافیست...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۹
سایه نوری

نظرات  (۶)

سلام

خوبی سایه جان؟

پستت رو دیدم گفتم بعدا بیام سر فرصت بخونم بعد اولش رو که خوندم دیدم تموم شد

 

خلاصه که اینطور

پاسخ:
سلام.. 
ممنون سارینای عزیز.. 
عالییی بود 😅😅
۲۰ آذر ۹۹ ، ۰۰:۲۱ گیسو کمند

حتی اگر دفتری و جوهری برای نوشتن نباشد تا دوست خوب هست خنده هست و همین کافیست.

پاسخ:
به به .. گیسو کمند عزیز و مهربان .... 
پس خوش برگشتی دوست من 🌹🌹🌹🌹

خنده و کلمه و قصه و شعر چه جهان زیبایی ...

پاسخ:
جهان حقیقی من 😊

چه شعر قشنگی:)))

پاسخ:
مرسی موچی 😊😊

"هرچه هست کافیست"

دوست داشتنی بود

پاسخ:
ممنونم 🙏
۱۹ آذر ۹۹ ، ۰۳:۱۱ بلاگر کبیر ^_^

جانِ جان ❤

پاسخ:
مینای زیبا 😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">