سایه های نور و....

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

زندگی اصیل من

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۸ ب.ظ

زندگی، یک اجتناب ناپذیر موقتی گذرای نماندنیست .. 

چیزی که من نمی خواهم حتی یک ذره اش را هم هدر دهم؛ 

نه دردش را نه لذتش را نه غمش را و نه شادیش را... 

آغوش میگشایم تا هرچه دارد در من و بر من بریزد... 

من از هر شادیش، شادی دیگر و از هر رنجش، درس میسازم..

و هر درسش برای من شادی خواهد ساخت... 

هیچ چیز آنقدر جدی و مهم و بزرگ و خاص نیست که من جدی و مهم و بزرگ و خاصش میکنم حتی توهم هایم درباره ی خودم! و چه رسد درباره ی دیگری!!

و یک روز چشم میگشایم و می بینم کمتر چیزیست که من را از پای درآورد و پیش روی ام را مانع شود... چون من از هر رنج، شادی دیگری میسازم... 

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۹/۰۹/۲۳
سایه نوری

نظرات  (۵)

۲۶ آذر ۹۹ ، ۰۲:۰۶ حامد سپهر

میگن آدما توی ۲۰ سالگی نگران فکرهایی هستن که دیگران در مورد اونا میکنن در ۴۰ سالگی یاد میگیرن که به حرفهای دیگران در مورد خودشون اهمیت ندن ولی در ۶۰ سالگی تازه میفهمن که دیگران اصلا درباره اونها فکر نمیکردن

پس با این حساب میشه راحتتر زندگی کنیم و از چیزای کوچیک برا خودمون کوه نسازیم

پاسخ:
به به 😊😊
اگر تو ۳۰ سالگی فکر ۶۰ ساله هارو داشته باشیم که دنیامون گلستان میشه.. 
اصلا کاش نه درباره کسی فکر کنیم و نه به فکرش درباره خودمون، فکر کنیم! 
۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۷:۵۸ آقای بدون نقطه :)

خیلی هم عالی :)

آره یه بزرگی میگفت که هیج چیز دنیا جدی نیست و ما آزمایشی داریم زندگی میکنیم 

پاسخ:
زیاد متوجه منظورتون نشدم! 
اما خب میدونم زیادی جدی گرفتن، چیزی رو حل نمی کنه.. 

کوتاه

زیبا

پرمعنی

❤️❤️❤️

پاسخ:
🙏🙏🌱
۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۵:۰۵ گیسو کمند

Be happy not because everything is good , but because you see the good in everything. 

اصالت زندگیت برقرار عزیزم :)

پاسخ:
به به همینطورهه..
مرسیی
۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۳:۵۴ بلاگر کبیر ^_^

چقدر مختصر و پرمایه ... 

عالی بود 

پاسخ:
😊😊
🌱🌱
🙏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">