سایه های نور و....

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

شمع و گل و پروانه!!!

شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۱۲ ب.ظ

بهش گفتم: اگه من با رنج هام زندگی رو یاد نگیرم که حرومشون کردم! 

نگاهم کرد و گفت: بازم بگو... 

گفتم: چون من با رنج هام راه رو پیدا میکنم و با سرخوشیم ادامه میدم و میرسم... 

نگاهم کرد و گفت: رسیدن چه شکلیه؟ 

گفتم: نرسیدم هنوز؛ اما گمونم واسه هرکس یه شکلیه... 

گفت: کی میرسی؟ 

گفتم: نه منتظرشم؛ نه واسه ش عجله دارم... 

گفت: پس چی؟ 

گفتم: فقط همه ی زندگی رو زندگی میکنم؛ هرچیزی واسم داره رو... هیچیش رو دور نمی ریزم... رنجش رو هدر نمیدم و سرخوشی تازه میسازم! 

گفت: اینجوری چی شدی؟!

گفتم: یه پروانه ی دیوانه!!

 

نظرات  (۷)

چه قدر قشنگ بود:)))

پاسخ:
ممنون 😊
۲۰ مهر ۹۹ ، ۲۳:۳۶ زهرا بیت سیاح

زندگی مثل یه طیف نوریه.هاله هایی از رنج و شادی در هم آمیخته اند. لذت بردن از مناظر اطرافه که سختیه راه رو قابل تحمل میکنه. پروانه راه زندگی رو بهتر میدونه.^-^غم هان که به شادی ها معنی میدن.

پاسخ:
دقیقا زهرا جان.. 
بعد انگار میری مرحله بعد بازی😊
یه جایی انگار دیگه رنجی نیست؛ یا هست و تو فشار و زوری حس نمی کنی چون پیش روی با هرچیز رو یاد گرفتی. مسئولیت پذیر شدی و این پذیرش هرچیز، بهت خلاقیت میده. بعد وقتی رهایی و معلق و پذیرا و تو فقط به اونچه دستته میرسی، بقیه چیزا خود به خود حل میشن. یا اگرم نشن تو توشون حل میشی.. 

الهی قربونت برم پروانه دیوانه اره دقیقا منم اینجوری می بینمت

پاسخ:
خدانکنهه .. 😅
ممنونم رزای زیبا که اینجوریم به چشمت ... ⚘⚘🌱🌱

آخه عکسای آنه قشنگ تره :)

من هم :) و ممنون ^^

تشبیهتون منو یاد عاشق و معشوق میندازه!

پاسخ:
😊🙃😊
نه منظورم عاشق و معشوق نبود؛ دیوانه وار و عاشقانه و مستانه چرخ زدن تو جهان؛ با بیخیالی های یک پروانه!!
۱۹ مهر ۹۹ ، ۱۸:۵۳ Sepideh Adliepour

تاحالا به حروم کردن رنج ها فکر نکرده بودم

پاسخ:
آره اما اگه حرومشون نکنیم، سرخوشی های عجیب و راه های تازه و تعریف های جدید و نگاه نو و شادی های بی دلیل و عظیمی واسمون به بار میاره؛ و مهتر از همه آزادی و قدرت.. هیچی نمی تونه از پا درمون بیاره هرچند حتی ما رو بشونه یا به زانو در بیاره! چون زندگی اصیل و واقعی و درو از توهم، زور عجیبی داره!
۱۹ مهر ۹۹ ، ۱۷:۴۲ گیسو کمند

تعبیرت از خودت...یه پروانه ی دیوانه🌹

این یعنی مشکلاتت پیله بودن وقتی باهاشون کنار اومدی پیله هم بالهای پروانه رو بهت هدیه داد تا رها بشی و پرواز کنی. بههههه بههههه👏🏻👏🏻👏🏻

پاسخ:
مرسی از کامنت زیبات گیسو؛دلمو برردد... 
به به به خودت ⚘⚘🌷🌷

پروانه ی دیوانه :) ؟!

پاسخ:
آقاا اول اینکه چرا اسمت جودیه عکست آنه شرلی؛ منو گیج کردی آخه دختر 😅😅😅😅
من عاشق این ۲ تا شخصیتم.. و نوشته هات منو یاد اینا میندازن.. اما پست آخرت بیشتر یاد آنه...
اوهوم؛ پروانه ای که جز رقص دیوانه وار و مستانه  به دور گلها، چیز بیشتری نمیخواد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">