سایه های نور و....

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

طوفان سکوت

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۴ ب.ظ

هرگاه نخواهیم خود را به دیگری اثبات/ثابت کنیم...

هرگاه نخواهیم عقیده ای را تغییر دهیم یا بقبولانیم...

هرگاه نخواهیم فردی را تربیت کنیم. ( اصلا مگر تربیت ممکن است)؟!

هرگاه نخواهیم انتقام بگیریم!!

هرگاه نخواهیم شمع هر محفل باشیم! 😐

هرگاه نخواهیم بزرگ و مهم و دانا و خاص و متفاوت و تمام (...)ترین های دنیا جلوه کنیم!!

هرگاه نخواهیم پوسته ای ظاهری و ساختگی و قلابی و مصنوعی باشیم... 

هرگاه نخواهیم خودمان نباشیم... 

هرگاه نخواهیم به زور و با پوشال، کمبودها را زیاد و عقده ها را باز و خلاها را پر کنیم... 

هرگاه نخواهیم... ... ... 

حجم زیادی از کلمه ها و حرفهایمان، سکوت میشود!!

و سکوت... سکوت... سکوت... 

آغاز درون بینی و آگاهی و آزادیست. 

 

با سکوت پرنده میشویم و درخت و ابر و آسمان که شکوه می بارند وقتی نمی خواهند!!

با سکوت سبک میشویم و معلق در لحظه و هیچ و تمام؛ همه ی سنگینی ها از من آغاز میشوند!!

 

سکوت، خاموشی ذهن است و روشنی شهود.. 

سکوت، قدرت است و باور و یقین... 

 

باشد که رها باشم/باشیم...‌

نظرات  (۵)

سایه؟ خوبی؟ چند روزه نیستی! 

دلمون برات تنگ شد😇

پاسخ:
گیسو کمند باوفا و خوش قلب😊
ممنونم ازت جانم 😘😘
آره یکم دور شدم.. تو پیله م گیر کردم.. دلم میخواد امروز از حس و حالم بنویسم؛ اگه شد.. تو پیله گیر کردم و فشارش داره استخوانهام رو خرد میکنه.. تا ببینم کی پروانه میشم 😅😅 البته که خودم قدرت رو دادم دست دیوارهای پیله اما خب فعلا زورم نمیرسه.. مدارا میکنم پس 😉
۳۰ مهر ۹۹ ، ۱۹:۴۵ פـریـر بانو

اینجوری آدم انگار سبک و آروم می‌شه، نه؟ خیلی خوبه. :)

پاسخ:
به شدت 😊 
بی نظیره حسش.. فقط باید به خود، آگاه بود و مدام این خودآگاهی رو تمرین کرد.. 

و در این حالت انگاری که یک بار عظیم رو از روی دوشمون برداشتیم! باری که تا قبلش نمی دونستیم با چه زحمتی الکی داریم حملش می کنیم و بخاطر وزنش از دیدن زیبایی های زندگی مون محروم می شیم!

:)

پاسخ:
دقیقا بندباز... 
سبک میشیم و رها و آزاد؛ من برای ما پر از حرف و وراجی و وزن و ضعفه به نظر من.. 

بی نظیر بود....

همه س سنگینی ها از من آغاز میشود.... باید این جمله رو با طلا نوشت.

 

یه الهی آمین محکم برای جمله ی آخرت🙏🙏🙏

پاسخ:
خوشحالم که اینطور بوده واست اقاقیا 😊😊
آمین، آمین... 
ممنون جانم 🙏🙏
۲۹ مهر ۹۹ ، ۱۵:۱۶ بلاگر کبیر ^_^

الهی که این موهبت سکوت در همه مون متجلی شه.

پاسخ:
آمین 🙏🙏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">