سایه های نور و....

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

وقتی خودت بودی، بقیه ش چه اهمیتی داره!!

شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۲ ق.ظ

قارچ های سفت و تازه رو سرازیر کردم تو روغن زیتون طلایی و بکر،، سیب زمینی ها با کمی خامه و فلفل سیاه، لطیف و هوس انگیز شد.. جعفری ها رو نرم و آرام خرد کردم و باز هم عاشق صدای عجیب این خرد  شدن، شدم.

کاهوهای ترد و تازه رو ریختم رو پارچه ی گلدار تا خشک بشن و سس سالاد رو آماده کردم..

 

 نان های مربعی جو رو چیدم کنار هم.. لایه ی اول، پوره ی لطیف سیب زمینی،، مقداری جعفری.. قارچ های تفت خورده و کمی پنیر و تمام.. اسنک های گیاهیم اونقدر رنگین و ساده و بی ریا بودن که دیدنشون قبل از خوردن، سیرم کرد! عاشق این غذای ساده و سبک شدم.. یعنی هم از آماده کردنش کیف بردم و هم از خوردنش.. 

 

چه کیفی میده دیدن جزییات.. چه لذتی داره شنیدن جزییات.. چه رنگی به روز و شب میده،، پاشیدن جزییات بهشون.. شایدم یادم بره اما هروقت میرم تو عمق جزییات؛ میرم تو رگهای محو پوست کاهو،، میرم تو صدای خرد کردن سبزی،، میرم تو عطر روغن زیتون.. هیچ مشکلی نمی مونه، هیچ زمانی نیست.. هیچی دیر و زود نمیشه.. و همه چیز میشه یک طنز زود گذر که من میتونم باهاش بیخیال و مست و سرخوش بشم.. 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۸
سایه نوری

نظرات  (۴)

خودمم نمی تونم وبلاگم رو باز کنم بخش مدیریتش رو باز میکنم ولی پیج خودم باز نمیشه برام

بلاگفای ترسناک

پاسخ:
ای بابا.. 
مراقبت کن از مطالبت 😑😐

منم همیشه جزییات حالمو زیرو رو میکنه نوش جان اسنکت به منم چسبید 

چقدر خوبی تو

پاسخ:
نوش جان شما هم .. 
فکر کنم مهتاب باشی،،
مرسیی.. شما بیشتر 😉😉😊😊
آخیییییششش نیمروزم تکمیل شد


فکر کن از صبح بلند شی مراقبه کنی ورزش کنی بعد دفتر شکرگزاریت رو بیاری و بنویسی و دوباره با اون مراقبه متفاوت کنی و بعد برنامه روزت را با تصمیم برای حضور شروع کنی صبحانهء دلچسب بخوری، ناهار خوشمزه بپزی همه جا رو مرتب کنی و ناهار رو با پسرک بخوری و حالش رو ببری و بعد بیای کامپیوتر رو روشن کنی و با این پست مواجه بشی


مرسی برای تکمیل خوشگذرونی های امروزم سایه جان
پاسخ:
به به به چنین روزی.. سرخوشانه و کیفور 😊😊
توام مرسی که با خوندنت و نظراتت، سرخوشی واسم میسازی 😊😊
نسیم، وبلاگت سخت واسم باز میشه .. امروز اصلا باز نشد.. 
۲۸ تیر ۹۹ ، ۱۴:۲۵ بلاگر کبیر ^_^

اون غذای کره و سیب زمینی و خامه دار و در عین حال سبکت تو حلقم سایه :)

 

کل پستت رو بلعیدم. عالی بود و دل انگیز و رویایی ^_^

 

مرسی بخاطر معرفی پیج اینستا

پاسخ:
واااییییی  😅 آقااا کره نداشتت.. خامه شم کم بود خیلی.. 
نوش جونت جانم😊
به خصوص تو معرفیش، یاد تو بودم .. خواههشش.. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">