سایه های نور و....

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

گاهی...

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۲۲ ب.ظ

گاهی زندگی جز رنج نیست... 

گاهی جز عمیق رنج کشیدن؛ رنجِ لحظه چیزی نیست.. 

اما من عاشق این رنج ها شدم. عاشق دردهای اجتناب ناپذیری که می پیچه تو قلبت و راهتو باز میکنه؛ شیوه ت رو عوض میکنه؛ چند مرحله میبردت بالاتر؛ چنان تازگیُ شورُ حیاتُ حرکتُ اشتیاق از توش بیرون میکشی که جز جادو نمی تونی کلمه ی  دیگه ای روش بذاری... 

رنج خیلی شیرین تر از گناهه!!! (برای خودم)! 

 

دردِ رنج راه گشاست و دردِ گناه خفقان آور...

 

انرژیِ رنج هات رو جایی که نباید حروم کنی، باختی! 

رنج هات رو تبدیل نکنی، لذت رو نمی چشی.. 

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۲۸
سایه نوری

نظرات  (۱)

گاهی چقدر رنج ها دوست داشتنی اند...

و عجیبه که لذتبخش باشن ولی گاهی هستن اگه با آگاهی بهشون نگاه کنیم

ممنونم🌹🌿🌟

پاسخ:
دقیقاااا آرامش جان...
روز به روز دارم بیشتر درک میکنم که تفسیر من از یک مسئله+انتخاب من+نترسیدن+جسارت من=زنده کردن خدای درون... 
=عشق مطلق شدن...
 =قدرتِ به هرچیز بگویی باش، می‌شود
و اینجا کلمه ی مشترک، منه!!
من رو بی توهم نگاه کردن و مشاهده گریِ خلاقانه ی من، غوغا میکنه چه تو معنویات و چه تو مادیات... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">