سایه های نور و....

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

یادم بمونه...

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۴۴ ب.ظ

فردا، روز ارزشمندی هست واسه م که بالاخره رسید! 

این تاریخ و این لحظات اینجا بمونه به یادگار... 

 

و در کنارش دارم با دستهام میرقصم. تصویرها از درونم ساخته میشن و با دستهام به دنیا میان... این بار عروسک سازی در جنس ها و مدل های مختلف... تصویرسازی و بعد خلقشون... همراه با صدای من و قصه م و کلمه ها که ویس میشن.. 

تمرین شگفت انگیزیه برای من؛ با همون قدم های کوچک... 

 

تنها چیزی که رستگاری میاره و ادامه دادن رو هدفمند میکنه، باور به خود و باور به توانمندی هاست. همونی که داری له میشی اما میدونی یاد میگیری و میدونی از پسش برمیای... 

 

قدم های کوچک دیگه م رو هم برداشتم. نوشتن و به خود پرداختن و با خود بودن و با خود ماندن،، کار خودش رو میکنه همیشه. هرچند جای خالی چیزی در قلبم درد میکنه اما دارم رسیدن به ( رستگاری با این جای خالی) رو تمرین میکنم؛ تمرین و زندگی...

حقیقت رو بدون رویا بافی، تمرین میکنم برای عصیان و رستگاری! 

 

من برای تغییر زندگیم، چاره ی دیگه ای ندارم! ادامه دادن با ذکر تحمل کن... داره خوشم میاد ازش... 

 

برم که 6 صبح باید بیدار بشم... 

 

 

 

​​​

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۰۷
سایه نوری

نظرات  (۲)

به به خیر باشه :)

پاسخ:
ممنون مینا :) 

چه پست جالبی

پر از کنکاش درونی بود

پاسخ:
تو کنکاش درونی حسابی هستم این روزها حتی پستم رو که بستم ادامه داشت و گفتم کاش همونجا نوشته بودمشون :) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">