سایه های نور و....

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

زندگی گذر از نور به سایه و سایه به نور است...

خمودگی بدقلق

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۷ ب.ظ

خمودگی و خستگی و بی حوصلگی بر من هجوم آورده. به پذیرش مسئولیت تمام و کمال موردهای حال حاضرم فکر میکنم و مینویسمشون. به دنیا و حس و حالش فکر میکنم و مینویسمشون.

گیجم.. پرتم.. دورم.. سرگردانم.. آشوبم و بی نظم.. 

دفترم جلوم بازه... چقددرر نوشتم.. کلمه ها و جمله ها بیشتر گیج و پرتم میکنن.. 

میخونمشون: 

زندگی، گاهی فقط شیوه ی برخورد با مرگ های هرروزمان است... 

بازم میخونمشون: 

و شاید بیرون کشیدن زندگی از مرگ و رنج و عذاب.‌ 

بازم میخونمشون: 

مهم اینه با روح جهان هستی ارتباط بگیری.. 

بعد اونم به شیوه های زیادی باهات ارتباط میگیره و راههای زیادی واست رو میکنه.. حالا دیگه چه مسجد چه کلیسا.. چه میخانه چه خانه.. چه خدا چه بت چه ثور چه مسیح چه محمد.. 

چه اهمیتی داره؛ وقتی باور، همه چیزه... 

 

بعد حس الآنم فقط اینه که خیلی جدیشون نگیرم.. بگذرم .. یه قرص سردرد میخورم و میذارم احساسات مچاله م کنن و تقلایی نمیکنم. 

 

میدونم ۱ ساعت دیگه میتونه یه حس دیگه ای باشه.. فردا یه روز دیگه ست و من بی ادا و نمایش، اصلی ترین و واقعی ترین ورژن این لحظه ام هستم.. پس چون جز اصالت و شفافیت و خودت بودن، هیچی مهم نیست.. میذارم اصلی و براق و شیشه ای باشم. پشت خودم رو نگاه میکنم و میذارم همونی که میخواد باشه.. 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۶
سایه نوری

اصالت

زندگی

نظرات  (۳)

۲۶ مهر ۹۹ ، ۱۵:۵۵ گیسو کمند

معلومه که باتری جای خودش خوبه ولی من اونها رو از نظر نامتناهی بودن و دوامشون مقایسه کردم. 

پاسخ:
بله، بله 😊
ممنونم... 
۲۶ مهر ۹۹ ، ۱۴:۳۴ گیسو کمند

کیه که از این خمودگیهای بدقلق نداشته سایه جان. به قول خودت باور مهمه باوری که ما رو به روح جهان هستی همون منبع لایتناهی نور و ادراک وصل میکنه تا همیشه سر پا بمونیم و یاد بگیریم. یاد بگیریم که چراغ معرفت میتونه با خیلی چیزها روشن بشه اما باتری هیچ وقت منبع خوبی مثل خورشید نمیشه و نخواهد شد. خورشید چه بخواهیمش چه نخواهیمش بی منت و هر روز ما رو روشن میکنه و گرمای عشقش رو به درون زندگی همه چه دوست چه نادوست گسیل میکنه. خمودگیها از پس ما برنمیان چون به آغوش باز خورشید وصلیم. 

از خدا میخوام لحظه لحظه های زندگیت خورشیدی باشه و پر از عشق😊🌹

پاسخ:
ممنونم به خاطر کلمات زیبای پرشورت..‌ به خاطر امید زیبای کلماتت.. 
اما فکر میکنم چه باتری چه خورشید؛ مهم اینه که آماده ی کدومش باشیم.. هرکدوم تو جای خود خوبن.. 
مرسی به خاطر دعای خورشیدی نابت گیسوی زیبا 😘
۲۶ مهر ۹۹ ، ۱۳:۰۴ بلاگر کبیر ^_^

عزیزکم سایه... 

به این که اینهمه خودتی و شفاف و اصیلی بهت میبالم. 

پاسخ:
مینای پرمهر و زیبا... 
ممنونم ازت؛ به امید بیشتر و بیشتر و بیشتر شدنش و یادم نرفتنش.. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">